Saker från Göteborg

Nu ska jag visa lite saker jag köpte i göteborg. Om jag ska vara ärlig älskar jag Göteborg! Asså jag vill bara stanna kvar där! Förlåt för ett totalt ointressant första inlägg, men jag är trött och tråkig och sitter själv i ett rum med 9 fiskar på alla hjärtans dag... How sad am i? Men nu kommer 3 dåliga bilder med saker jag köpte för mammas kamera gillar inte mig och har bestämt sig för att sluta fungera som alla andra tekniska saker i hemmet.



Hoppas 1% av sveriges befolkning som har tittat på den här ändå har uppnåt ett litet nöje med detta inlägg.
Med andra ord: Jag ska nog gå och lägga mig innan jag gör alla irriterade och deprimerade
Jag säger hejdå som få och vill bli en rimmare men är fasst som en simmare.
Hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Juliaaekstrom

Hje jag heter Julia! I min blogg hittar ni mode, humor och min fritid. Ha det bra

RSS 2.0