Läggdags

Men fy vad töntig rubrik måste nästan ändra den... Nä jag är ung och dum! Iallafall ska gå och lägga mig snart, lillebrorsan stal datorn för att spela något fyrkantigt spel... Mine kraft heter det ja! Skulle lämna datorn i min kära broders rum när jag till min förskräckelse hittade en kniv! Bör man vara orolig?! ( för er som inte fattade det här var det en sarkastisk mening. Han har en sån urgammal kniv som inte ens går att kära russin med) på tal om förskräckelse tror jag att en av mina fiskar är deprimerad! Den simmar omkring i ett hörn vid vattenrenaren. Nu ska jag sova för jag är pömsig. Hejdå havreflarn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Juliaaekstrom

Hje jag heter Julia! I min blogg hittar ni mode, humor och min fritid. Ha det bra

RSS 2.0